LOST

2013-10-27 17:45:01
Såhär har jag suttit sedan jag vaknade. Enda skillnaden mellan nu och 6 timmar sedan är att jag har förflyttat mig till hörnet av soffan för att kunna lägga mig ned istället. Igår började jag och mamma kolla på Lost och nu är vi på avsnitt 15 av ca 150 så vi har verkligen någonting att sysselsätta oss med nu kommande veckan. 
 
Nu är det iallafall höstlov som ni alla säkert vet och det är obeskrivligt skönt faktiskt. Jag har ingenting planerat alls förutom lite jobb, tråkigt ändå. Nu ska jag gå och göra lite te, sen ska vi göra svampmackor(så jäkla goda) men första måste jag gå ner på ICA också. Måste handla svamp och matlagningsgrädde. 

Juste, som ni ser på bilderna ovan så har jag fått tillbaka mitt minneskort till kameran så nu kan och ska jag börja fota igen! KUUUUL!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE