TEORIPLUGG, LOST, OCH ANNAT EGENTLIGEN OINTRESSANT

2013-10-31 01:11:18
Bild från imorse när jag stapplade hem från Titti.
Nu var det två dagar sedan jag sist skrev och jag har inte gjort så mycket sedan dess. I tisdags var jag hemma hos Jonas med Minda, Lollo, Kristina, Titti och Lotta. Han hade ett litet chillkrök eller vad man ska kalla det och det var jättemysigt. Jag låg med Minda, Kristin och Calle i Jonas föräldrars säng och pratade i nästan en timme under kvällen. Hur mysigt var inte det?
 
Hela mina dagar är så luddiga. Har inte gjort så mycket annat än att kolla på Lost de senaste dagarna. I måndags jobbade jag stängning på ICA och ikväll skulle jag ha varit barnvakt till min Erik men imorse kom lillasyster Amanda till världen så jag behöver inte komma. Inte heller imorgon kommer jag behöva hämta honom på dagis. 
På fredag är det dock dags att jobba igen! På morgonen har jag Risk tvåan, den börjar kl 0745 och håller på i 4 timmar ungefär. Det kommer bli kul tror jag! Jag ser så mycket fram emot körkort. Det är mindre än 25 dagar tills jag har det där jävla körtkortet som jag har pluggat så mycket till de senaste dagarna. Snart, om 16 dagar, kan jag säga att "nu är jag fan 18 år gammal." Slå den ni. Om ni kan. 
 
I helgen som kommer så ska jag på ev. två halloween fester. Första är hemma hos Jacob och dit ska jag med Titti, Andrea och kanske Lotta och andra är hemma hos Tittis barndomsvän! Det ser jag framemot. Hela helgen faktiskt. Finns inte så mycket att skriva om den förens helgen har varit så vi hörs på söndag om inte innan det. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE