BLOGGA DÅÅÅÅ

2013-09-28 13:17:51
Jag har inte velat blogga på en vecka eller två eftersom att jag har lånat ut mitt minneskort till min kamera till Juridikklassen som varit i Bryssel. Men nu är jag litegranna tillbaka. Kommer förhoppningsvis kunna börja fota igen på måndag så då blir det mer bilder. Tills dess blir det bara skrivande. Jag är helt okej med det men det är inte lika roligt för er att läsa. 
 
Igår jobbade jag. Jag kom hem 20 över 8 och mös med mamma och pappa tills ögononen gick i kors och knappt kunde hålla dem öppna. Idag är planen att jag ska hänga med Andrea, vi har inga planer än men det kommer väll det också antar jag. Ikväll vill jag göra någonting roligt. 
Imorgon blir det jobb på ica och jag kommer såklart drömma mig bort till Tyskland där MX of Nations är i helgen. 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE