HEMSKT MYCKET HEJ

2014-01-12 16:59:57
Jag har en lista med 150 frågor som jag tänkte göra. Men bara 25 frågor åt gången för annars kommer man aldrig orka läsa igenom inlägget. Frågorna är på engelska, men kommer svara på svenska. 

1. Who was the last person you held am with?
Hmm, vet inte riktigt vem det kan ha varit. Är inte mycket för att hålla händer. 

2. Are you outgoing or shy?
Absolut inte blyg. Jag är nog väldigt uttåkriktad faktiskt. 

3. Who are you looking forward to seeing?
Jag ser fram emot att träffa Shauna som kommer från USA för att bo med mig i sommar. 

4. Are you easy to get along with?
Jag tror det. Eller nja, det är jag nog inte. Fast jooo, lite. eller nått. haha

5. If you were drunk, who would the person you'd like take care of you?
Lotta. Lätt. Inga konstigheter.

6. What kind of people are you attracted to?
Killar med bad boys image. 

7. Do you think you’ll be in a relationship two months from now?
Absolut inte. 

8. Who from the opposite gender is on your mind?
Just nu Jacob för vi snapchatar :)) 

9. Does talking about sex make you uncomfortable?
Absolut inte! 

10. Who was the last person you had a deep conversation with?
Farmor

11. What does the most recent text that you sent say?
"15 minuter kanske" 

12. What are your 5 favorite songs right now?
Say something, Hero, Gå hem, kan jag få ett vittne, och Nu kan du få mig så lätt - Way out west Versionen. 

13. Do you like it when people play with your hair?
Jaaa, det är drömmigt. Men är väldigt håröm.
 
14. Do you believe in luck and miracles?
Jag tror på mirakeln. En bekant till mig bröt nacken, och en annan bröt ryggen men båda är tillbaka till normala. Änglavakt, mirakel, tur; kalla det vad ni vill. 

15. What good thing happened this summer?
USA 

16. Would you kiss the last person you kissed again?
Ja det skulle jag nog göra.

17. Do you think there is life on other planets?
Ja, det tror jag. Inte lika utvecklat som på jorden men kanske några celler någonstans därute.

18. Do you still talk to your first crush?
Ja

19. Do you like bubble baths?
Gillar? Jag älskar dem. Sååå mysigt. 

20. Do you like your neighbors?
Ja, majoriteten av dem iallafall! 

21. What are your bad habits?
Jag svär, är dålig på att svara på sms och gör av med alldeles för mycket pengar på onödigheter. 

22. Where would you like to travel?
Brasilien, Australiten. Hela världen. 

23. Do you have trust issues?
Brutala sådana. 

24. Favorite part of your daily routine?
Att bli väckt av mamma när hon gjort te som står drar på bänken. 

25. What part of your body are you most uncomfortable with?
hmm, mina tänder antagligen. Eller näsa. Eller mina ögon när jag skelar. haha


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE