FRÄLST

2018-02-25 16:05:26
Sedan årsskiftet har jag och Jacob varit i Idre och åkt skidor med hans pappa och pappas fru. Där åt vi massor god mat och åka skidor från att liftarna öppnade tills att de stängde. Så himla mysigt var det.
 
Men till poängen med detta inlägg, jag har blivit frälst. I Idre blev jag introducerad till en ny glassås. Har ni provat O'Hojs salted caramelsås? Den är himla god. 
Jag äter den tillsammans med D'or Vaniljglass och skivad banan men förra veckan var jag och Jacob på middag hemma hos Ellen och Leo och de bjöd då på detta men tillsammans med popcorn och WOW. 
 
Jag rekommenderar den varmt, så köp den nästa gång ni är i butik och njut. 
 

Postat av: Hemma Hos Felicia

ååh wow!!

2018-02-25 @ 16:53:54
http://feliciahblogg.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE