9 SEPTEMBER - FÖÖÖRSCHT DAY OF SCHUUUL

2018-09-09 10:27:00

9 september

Imorgon är det första dagen i skolan. Också den tredje kursansökningsperioden ”Add/drop” börjar imorgon. 

Det innebär att man kan gå på lektioner i kurser som man inte har blivit antagen till för att få en grön lapp med en kod på av professorn. Denna kod kan man sen använda för att skriva in sin på en kurs på kurshemsidan. Jag är inte helt hundra på hur det går till än men jag uppdaterar er senare. 

 
 

 

Imorgon ska vi iallafall gå på två kurser som vi inte har. Först är det Cross-Cultural Management vilket är en kurs jag verkligen vill ta. Jag mailade professorn i den kursen förra veckan och det var han som gav mig direktiven ovan. Så jag hoppas att jag kan få en lapp. Den andra kursen är Electronic Commerce, jag är inte helt hundra på om det är en kurs jag vill läsa men det är värt att testa iallafall för att se. OM jag bestämmer mig för att ta eftermiddagskursen så kan jag droppa min torsdagskurs och vara ledig varje vecka torsdag-söndag. Det mina vänner hade ändå varit något! 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE