ÄCKLIGASTE LUSSBULLARNA NÅGONSIN.

2012-11-29 09:17:40
Jag kom precis till skolan. Klockan är 08:38 och jag började egentligen 08:10. Jag blev alltså sen. Idag igen.
Men äsch, det gör inget. Jag är nog ganska glad ändå. Min buss fastnade i marken haha, eller den fastnade väl inte i marken kanske, men den kom inte upp för backen. Haha jättepinsamt eftersom att jag inte ens tror att den lilla lutningen räknas som backe. Det var mer utav en "upp-bucktning" men jag är glad eftersom att jag hade sällskap av Axel iallafall. Jag slapp vänta ensam på nästa buss så det var ju lyckligt. 
 
På tal om lyckligt, jag vaknade olycklig imorse. 50 minuter för sent. Oh well, jag kunde ju skylla på bussen att jag var sen ändå. Men jag gick upp ur sängen och direkt in i köket. Tror ni inte att jag glömt alla min 60 lussebullar framme. De var stenhårda. Jag var vaken till typ två, mitt i jäkla natten, bara för att göra äckliga lussebullar. 
Utöver sugheten om att de blev äckliga, så spenderade 290 kronor på ingredienser till den där skiten. 
Så ledsen är jag. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE