HUNGRIG

2012-11-14 07:50:00
Jag har fått sånna vidriga skavsår på båda fötterna men har bara ett skavsårsplåster så jag offrar mig vänstra fot för min högra. En riktigt uppoffring ska ni veta. Jag tog mig upp imorse för en löprunda och håller nu på att koka ägg till frukost. Åh vad gott det kommer att vara. Min mage kurrar högt och skriker efter mat. Ska mata mig väl nu. En macka med nutella kanske! Älskar nutella ska ni veta. Det är typ det bästa jag vet. No, but seriously doe. 
 
Idag har jag ju som sagt Erik fram till 18.00 och efter det ska jag ta mig i kragen och plugga lite inför mitt kemiprov jag har imorgon. Usch, hatar kemi och alla andra naturämnen. blä.
Vi hörs efter frukosten mina vänner.
Massor kärlek till er. 
Ja, här får ni lite bilder från i sommras. Jättesmickrande. hehe 
Jag saknar värmen. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE