NU ÄR JAG NOG GYMNAST IGEN.

2012-11-23 07:49:03
På måndag ger jag upp den lilla tiden jag har för fritid. Men det är det värt för så mycket saknar jag det. 
Istället för att åka hem igår efter att ha varit med Erik så åkte jag till Vallatorp gymnastikhall. Och oj, vad jag inte insett hur mycket jag faktiskt saknar det. Jag börjar därför som lek-gymnast på måndag. En lekgymnast är bara något jag hittat på själv. Det är gymnaster som inte riktigt tar sporten på allvar, eller inte vill träna aldelles för seriöst. Jag brukade, när jag höll på som mest, alla tycka att det var lite fjantigt, men ändå samtidigt ville jag alltid vara en så att jag inte skulle ha så mycket press på mig. Och nu är jag det! åh detta kommer bli så bra. 
Jag kommer att träna måndagar halv 7 till halv 10. Så då åker jag direkt ifrån Erik till hallen. Har ca 40 minuter att plugga eller göra nödvändigheter. Och sen har jag gymnastik till halv 10 och sen åker jag hem, äter middag och sover. Detta kommer att bli så bra. Ni förstår nog inte hur mycket jag har saknat det. wohoo äntligen tillbaka.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE