SEN OCH BITTER. OCH HÄSTIG

2012-11-22 10:11:53
Idag är en helt vanlig torsdag för mig. Jag vaknar tidagare än nödvändigt och drar mig motvilligt till skolan för att inte komma alldeles för sent. Men det är klar jag kommer sent ändå. För sån är jag, sen och bitter. 
Förutom sen och bitter så ser ju ut some en hästryttare. Men det är helt okej med mig, det är okej när jag säger det fast när Johan frågar om jag kommer direkt från stallet så bli jag måttligt road. 

Jag har Erik idag efter skolan, och sedan ska jag åka till gymnastiken tänkte jag. Jag saknar den sporten som bara attan. Eller kanske inte bara sporten, även gemenskapen är ganska viktig. 
Oh well, nu ska jag inte tråka ut er med någon lång text om genemskap för jag ska fokusera lite på matten. 
Ha en bra fortsatt dag min två fina läsare. lol


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE