TUMBLR GIF'S

2012-11-23 09:02:00
(jag när pappa säger något om One Direction)
Detta är verkligen så typiskt mig och Titti 
HAHAHAHAHAHA 
"doable"
"Klein" 
Okej, nu får jag nog ta och ge mig. Skulle kunna sitta hela dagen och kolla på GIF's på tumblr. 
De är verkligen SÅ roliga, och jag typ dör av skratt varje gång det kommer någon som jag känner igen mig i. 
 
 Hahahaha nu är jag på gott humör.

Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Nej tack. Jag har redan en ny design på gång.
Maria Wahlström

2012-11-23 @ 15:03:02
http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Tittz

HAHAHAHHAHA GARVAR SÖNDER

Svar: Jag veeet!!! Titti jag döööör vad roligt
Maria Wahlström

2012-11-23 @ 20:14:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE