MINA FAVORITER

2013-04-21 21:30:00
Isabella. Bella är en sådan vän som alla borde ha. Hon är den personen som jag alltid kommer att vara min partner in crime och min allra bästavän. Hon har det renaste hjärtat jag någonsin skådat i en människa och vill inte någon illa. Vi ses inte så ofta men det behövs inte för tiden ifrån varandra märks inte när vi väl ses. Det är som att vi aldrig har varit isär överhuvudtaget. Hon är den person i världen som vet mest om mig och som jag värderar så otroligt högt. Det finns ingen i världen som är som henne. Vi har de finaste minnena tillsammans och vi träffades och lärde känna varandra när hon berättade för mig hur äcklig jag var som sög på en 5 krona när vi gick i 4an. Vi satt ihop när vi var yngre och det var alltid jag och Bella. Bella och jag.
Louise. Den roligaste, mest genuina, ärligaste, god hjärtade, knäppaste, bästa människa jag någonsin har träffat. Äran att ha en människa som henne som kusin är fan obeskrivlig. Vi är så olika men på något sätt så får de oss att vara så perfekta för varandra. Henne kan jag ringa när som helst på dynget och bara prata. Dock vet jag att hon är så jäkla urusel på att svara i telefonen så jag ringer nog hellre någonannan. Haha puss min favorit. 
Michael. Eller ja, Micke snarare. Den enda killen i hela världen som jag litar på fullt ut. Jag börjar nästan gråta av att bara skriva om honom. Han är verkligen världens bästa. Vi har våra olikheter, vi slåss ofta med knogar, och säger massa fula ord till varandra men sånna är vi. Vi är så himla konstiga tillsammans med också så jävla bra. Han är en människa som fler borde lära känna och se hur bra han är. Han kan ses som ganska hård och tuff som kör cross och har tatueringar och kepsen bakochfram men egentligen är han så jävla djup och har världens finaste sinne. Han vill inte många illa och står verkligen upp för mig. Han har alltid varit den jag har berättat mina problem för. Pojkproblem, skolproblem, vänproblem. Han är min klippa och tar emot mig hela tiden. 
Älskar honom mest i hela världen. Världens bästa bror. 
Katarina. En av de vackraste själarna jag har träffat. Hon gör livet för alla i sin närhet så himla lätt. Hon är en person som jag skulle kunna spendera min dagar med i flera månader och inte tröttna. Hon är så härligt spontan och tvekar inte en sekund på att göra nya saker. Vi är väldigt lika i sättet då båda gillar att träffa nya männiksor och är väldigt inbjudande. Hon är som gjord för mig och ibland tror jag nästan att hon är min soulmate. Så där töntigt, fjantigt, men alldeles underbart.
Josefin. Tänk er att ha en vän som henne alltså. Vet inte om någon av mina 2 läsare känner henne men om ni gör det så är ni fan lyckligt lottade. Hon är så himla fin, och hennes skratt smittar av sig. Vi är nog nästan motsatserna av varandra vilket gör att vi passar så bra ihop. Vi ses tyvärr inte så ofta som jag önskar men så är det ibland. Hon är så godtrogen och oskyldig och helt enkelt så jäkla bra. Är jag ledsen så kommer hon med de klokaste svaren i hela världen.
Kristin. Ibland tror jag nästan att vi är samma person. Vi är så jävla lika på alla sätt och vis och jag tror att det är det som gör oss så bra tillsammans. Världens bästa Titti.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE