JULLOV

2013-12-22 23:31:09
På tal om någonting som har absolut ingenting med inlägget att göra så har vi detta. Min kära telefon har gjort sitt.
 
Nu har det varit lov i bara två dagar och jag har redan hunnit vänja mig och gjort mig bekväm i tanken av att inte ha några måsten. Jag tränar lite, tar igen på lite sömn, äter gott, dansar mycket, jag har tid att måla naglarna ordentligt och framförallt tid att andas och bara ta det lugnt. Inte ha så mycket ångest över skolan. Och allt detta på två dagar. Hur otroligt skönt är inte det? Jag har lite skola som jag ska ta tag i bara. Jag ska göra två läsloggar i svenska och ett föredrag om Renässansen så bör jag ligga i fas. 

Imorgonbitti klockan halv 7 rullar bilen mot Karlstad för julfirande hemma hos Farbror Matias m. familj. Det ska bli himla mysigt och jag ska få träffa min norska kusin Madeleine för första gången på länge. Det ser jag fram emot. Jag ska fira med Jennifer och Victor och hela pappas sida av släkten vilket jag är helt säker på kommer bli supermysigt eftersom att julen är barnens högtid. Kameran ska med självklart och jag hoppas på att få iallafall några bra bilder. 

Vi kommer att åka hem redan julaftonskvällen för att vi ska fira med morfar och Ingrid och mammas sida av släkten på juldagen. På kvällen vankas det festligheter och jag ska ut. Är dötaggad faktiskt. Var ju ute igår, blev inte sent alls så har tränat och varit väldigt produktiv idag faktiskt. 
Nu måste jag sova. Jag skriver imorgon i bilen. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE