FATALIST, LIVET TAR MIG DIT JAG ÄR MENAD ATT VARA

2013-03-02 13:52:00
Jag sitter och drömmer mig bort till åren efter studenten. De åren som kommer att bli de mest händelserika åren i mitt liv för de är då man ska vara en fri själ och resa och lära känna världen. Jag börjar nog med London. Resa bort, se solnedgången på takterasser och dricka vin tills jag blir alldeles för berusad. Lära känna vackra människor, bo i en etta med någon fin vän som tar hand om mig när jag får mitt hjärta krossat. Hångla med skäggiga britter, äta bruncher på breakfast club, och hänga på alla under-ground ställen som finns i hela London. 
Att komma iväg ifrån Stockholmarnas mentalitet att Stockholm tillhör svenskarna och komma till Londons älskade ärlighet och välkomnande atmosfär. Man har ju dött för mindre. Lämna Sverige när enda planen man har är att skapa ett nytt liv med nya människor. Åka iväg utan bestämd framtid. Skriva CV när man väl är där, bo på hostel tills man har hittat sin en flat att dela med andra människor i samma ålder. Ett land som kryllar av möjligheter, aktiviteter, uteställen som är öppna alla tider på dygnet och allt för inga pengar alls. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE