TRÖTT PÅ ATT STRESSA

2013-03-01 14:43:37
Min dag har spenderats hemma. Jag vaknade hos min älskade Titti imorse och åkte hem klockan 7 för hon skulle till stallet. Som jag har saknat den lilla gosen alltså. När jag väl kommit hem så sov jag massvis tills Lotta behövde gå och ut gå. Jag trallade lite med henne och sen när jag kom hem så kollade jag lite på 4400 och åt massvis med mat och drack tre koppar kaffe. Vid tolv så kom min fina kusin hem till mig för hon hade lunch. Vi drack kaffe och pratade massvis. Hon är bäst. Det finns verkligen ingen som jag skulle berätta mer för än henne. Hon är lite utav min klippa kan man säga. Mycket omtyckt är hon iallafall. 
När hon gick och började jobba igen så kollade jag igenom massa bilder ifrån min barndom, och tillochmed mina föräldrars barndom. Jag blir så himla sentimental av gamla bilder så jag satt och grinade som en liten barnrumpa över hur fort jag växt upp. Saknar att vara barn och inte behöva oroa mig om betyg och sånt trams. 

Klockan fyra börjar jag jobba här nere på ICA så nu ska göra nudlar och byta om så att jag har det gjort och inte behöva stressa sen. Det blev förövrigt inget plugg idag, eller inte än iallafall. Kanske stannar hemma ikväll och läser lite företagsekonomi, eller pluggar matte. Dumma matte. Hatar.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE