EN KORT UPPDATE

2013-05-30 10:07:00
Idag tar alla Tibbles elever studenter och jag ska såklart dit och fira. Jag ska heja framförallt på Ellinor, en gammal barndomsvän till mig. Åh detta ser jag fram emot för mig själv om två år. Fatta att det bara är två år kvar. Första året i gymnasiet har gått förbi med en rusande fart och jag vet knappt vart det tagIt vägen. 
 
Jag ville bara uppdatera er lite. Har inga bilder att relatera till inlägget förutom den ovan som togs imorgon, för exakt ett år sedan. Den är alltså tagen samma dag som jag kom hem ifrån USA och på Dagys student förra året.
Haha den är inte jättesmickrande men jag var lite ledsen över att ha åkt ifrån 40 graders värme, till 5 grader regn i Sverige.  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE