NU ORDBAJSAR VI!

2013-10-23 00:45:12
1. Oförklarligt runt blåmärke 2. Min första värdcheck på ICA. Är stolt. 3. Charmiga hakor. 4. Testade sminka mig lite inför halloween 5. Pigg lördagsnatt 5. Har nya höga strumpor, och en ny kjol 6. Älsklings Minda 7. Cosmonova med världens bästa människa 8. NEDRÄKNING TILL 18. 24 dagar kvar nu. 
 
Jag skrev rubriken innan jag började skriva på detta inlägg. Varför? Jo för att jag egentligen inte har någonting speciellt jag vill berätta om. Jag vill bara skriva lite om vad som har hänt senaste tiden och vad som komma skall. Inte jätteintressant men det kan ju va kul att läsa om när man inte har något annat för sig. 
 
Micke är påväg till Arlanda just nu för att hämta mamma och pappa som har varit i Marbella sen i fredags. Under helgen som varit så bodde Minda och Lotta hemma hos mig. Det var så himla mysigt. På fredagen så gjorde vi inte så mycket. Vi satt hemma hos mig, övade lite på beerpong med min brors vänner, låg i sängen och mös, käkade det torraste kötten någonsin stekt men det var en bra kväll ändå. Senare på kvällskvisten kom Engborg och gänget och hängde. Det var rätt mysigt det med men det blev inte så långvarit för de kom vid 11. Vi somnade alla tre i mina föräldrars säng till Dear John. Det var en bra kväll. 
 
Lördagen låg vi i soffan och degade fram till klockan 4. Vi sov på varandra i en hög och sen åkte vi till täby C för att kolla på en jacka som Minda ville ha. Hon ångrade sig när hon satte på sig den så vi traskade runt lite och kollade på massvis med smink. Efter några timmar kom min bror och Robert till Täby C för att käka och vi åkte med dem hem. På kvällen så käkade vi Tacos hemma hos mina kusiner, det var så himla gosigt. Vi hamnade senare hemma hos Melker och där var vi och hade det supernajs. Hade det varit sommar så hade vi kommit hem ungefär samma tid som solen går upp. Det var även det en lyckad kväll. 
 
Söndagen var en riktig deg dag. Vi började kolla på New Girl vilket är en serie som är lätt värd att börja kolla på om man 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE