ÖVNINGSKÖRA MED INGRID

2013-09-14 10:24:27
Just nu ligger jag i sängen och spelar Aviciis nya album på repeat. Om några minuter kommer Ingrid och hämtar mig för vi ska övningsköra, det ser jag himla mycket fram emot. Tänk er att sitta brevid eran "låtsasmormor" och bara prata i en timme. Man blir ju tightare än innan eftersom att man inte kan ta upp telefonen och undvika samtal. Jag älskar det. 
 
När jag kommer hem sen ska jag ta och städa mitt rum lite. Måste rensa mitt skrivbord och hänga upp alla kläder som ligger i en hög på mitt golv. Mamma hade lagt upp allt på min säng igår i hopp om att jag skulle hänga upp dem innan jag gick och la mig. Men ack vad fel hon hade, ner på golvet med dem tänkte jag!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE