NÄSTA 25

2014-01-18 23:52:52
Love of my life

26. What do you do when you wake up?
gör ett pipigt läte

27. Do you wish your skin was lighter or darker?
Självklart mörkare. Önskar jag var mulatt

28. Who are you most comfortable around?
Det är en bra fråga. Kan inte bara säga en, men folk jag kan dansa runt utan musik.

29. Have any of your ex’s told you they regret breaking up?
lol för att det ska hända måste man ju ha ett ex.

30. Do you ever want to get married?
Tror inte det. Eller just nu känner jag inget behov av att dela mitt liv med någon.

31. If your hair long enough for a pony tail?
Haha knappt alltså

32. Which celebrities would you have a threesome with?
Leonardo DiCaprio och Cara Delevigne alla dagar i veckan

33. Spell your name with your chin.
mnz<dfjkz<. Oj det där gick inte så bra.

34. Do you play sports? What sports?
Nej det gör jag inte. Gillar dock att träna fastän jag inte gör det så ofta. Mår bra i kroppen av det. 

35. Would you rather live without TV or music?
TV

36. Have you ever liked someone and never told them?
Ja

37. What do you say during awkward silences?
Klarar ej av obekväma tystnader så låter det aldrig gå så långt. Slänger ut mig någonting random bara för att det inte ska bli tyst.

38. Describe your dream girl/guy?
Denna är så himla jobbig för vet knappt själv. När jag bara sitter och ser någon framför mig så ser jag ett perfekt leende, smilegropar, mörkt tjockt hår, bruna djupa ögon, fina ögonbryn, osv kan inte sätta ord på personligheten för jag tror att om jag träffar någon jag verkligen klickar med så spelar utseendet inte roll. 

39. What are your favorite stores to shop in?
hmm återigen en svår fråga. Jag är inte så mycket för shopping så jag vet inte. Men jag gillar dyra affärer pga bra service.

40. What do you want to do after high school?
Jag vet inte ens vad jag vill göra på måndag så jobbig fråga

41. Do you believe everyone deserves a second chance?
Absolut inte. Tror sällan på andra chanser. 

42. If your being extremely quiet what does it mean?
Att jag är flyförbannad eller jätteledsen

43. Do you smile at strangers?
Ja, självklarhet.

44. Trip to outer space or bottom of the ocean?
Botten av havet 

45. What makes you get out of bed in the morning?
Känslan av att jag måste

46. What are you paranoid about?
Ensamhet

47. Have you ever been high?
Är dagligen hög på livet

48. Have you ever been drunk?
Ja

49. Have you done anything recently that you hope nobody finds out about?
Nej, det tror jag inte. 

50. What was the colour of the last hoodie you wore?
Använder inte hoodies, men en svart fleece från ica

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE