BORT BORT BORT

2012-12-29 13:57:49
Idag ska jag göra skillnad. Jag ska börja på något nytt, och planera min framtid. Jag ska ner på ICA och be Lotta, min chef, att sätta in hela min lön varje månad i ett konto som jag inte har tillgång till förens jag fyller 18. 11*2000 ger mig 22000 kronor när jag fyller 18. Om jag fortsätter att spara min pengar sådär så kommer jag att kunna resa litegrann ändå. Till Italien, eller Australien kanske. Jag vill bort ifrån Sverige så fort som möjligt bara. 
Jag vill åka till Italien och lära mig flytande Italienska. Jag vill åka till Australien och lära mig surfa. Till Sydafrika och bara hitta mig själv.Till London och plugga. New York som Au Pair. Jag vill kunna slänga en pil på en karta och resa dit där pilen landar. Jag vill kunna göra allt det där, och inte bara drömma om det. Jag vill köpa en minivan och bila igenom Sydafrika. Ja, det vill jag nog göra.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE