IMPOSSIBLE

2012-12-21 08:14:29
Vaknade sent idag. Tur som var så väckte Micke för att kolla när jag började så jag kommer inte mer än bara några minuter sent. puh! Idag är det äntligen avslutning! Ni förstår inte hur länge jag har sett fram emot den här pausen. Jag behöver detta. Kunna sova långt in på dagarna, inte behöva stressa från skolan till jobbet på dagarna utan bara kunna tänka på mig själv. Hinna raka benen för en gångs skull, kanske till och med lyxa till det med något ansiktsmask också. För det hinner jag ju. Och måla naglarna, och oj nu börjar jag ju tänka på saker jag verkligen inte hinner med i vardagen längre och wow, det är en del. Nu ska jag iallafall läsa vidare i min bok som jag läser. Den är verkligen såå himla intressant! 
Massor kärlek! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE