TORSDAG OSV

2012-12-13 15:08:10
Nu har jag slutat skolan för dagen men ändå sitter jag kvar här i caffis. Jag ska hämta Erik om 1 timme och hinner inte åka hem och sen tillbaka på så kort tid. Jag får helt enkelt sitta kvar här och kolla klart på Victoria Secret Fashion Show. (Ska ju vara med där om några år) hahaha önskedrömmar osv. 
Efter Erik ska jag åka till frisören och färga om mitt hår igen. Den här gången hoppas jag att det rosa håller i sig lite mer än bara två dagar. Kanske fram till nyår? Då slipper jag ju köpa ny klänning eftersom att min är turkos och inte matchar rosa så bra. Jag har iallafall frisörtid klockan 18:15 i vallentuna och jag slutar hos Erik klockan 18:00 så vi får se hur det blir med att komma i tid osv. Mamma eller pappa hämtar så jag borde hinna om det inte är några köer eller trafik alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE