VI HADE I ALLA FALL OTUR MED VÄDRET

2012-12-02 18:26:00
Dagen hos Daniel Bodin är nu över. Jag kan nog säga för oss alla att vi hade så roligt vi kunde med tanke på det kalla vädret. Kan ni förstå att det var -20 grader i Dalarna idag? Frös ju pattarna av mig. Nu sitter jag här i bilen på väg hrm, pattlös men ändå nöjd. Vi åkte fyrhjuling för hela slanten. Niklas satt bakom men ramlade av på vägen när vi höll på att välta. Fan vad kul det var. När jag kom tillbaka så hade den fått punktering. Inte mitt fel i alla fall. Hoppas jag. Daniel blev inte arg över huvudtaget så jag gick glatt ner till ängen till de andra och körde cross i snön istället. Fy i satan vad kallt det var.

Planen var att vi skulle åka ring efter snöskotern fast nått spån åkte in i Daniels bil när han var och hämtade ringen så det fick inte bli av idag. Nästa gång kanske, för det kommer nog att bli en nästa gång. Så fort det har blivit lite varmare och man kan hoppa i hans foampit, och i hans FMX park. 
Men juste! Kommer ni ihåg mitt och Niklas bet som jag berättade om? Det där att den som kör en backflip först får 1000:-? Jag berättade om det för Daniel och han är gladerligen min coach. Vet ni vad detta innebär? Att jag kommer vinna. Niklas coach är Kevin. Mina coacher är Sveriges fd. bästa FMXåkare, sveriges nuvarande bästa FMXåkare, och världens bästa bror. HA, försök slå det om ni kan. 
(Jag slänger upp några fräscha bilder Carro och Matte tog senare idag. Våra grymma fotografer)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE