MITT NATTYGSBORD

2013-01-17 20:37:46
Tänkte jag skulle visa er runt i mitt rum de kommande dagarna och jag börjar med att visa mitt fina nattygsbord. Jag har en bild på mig och min bästis, ett brev ifrån gammelfarmor och gammelfarfar, doftljus, min bibel, en bok och min fina sparflaska! Det kan jag absolut rekommendera för er som har svårt att låta bli pengar när ni har dem liggandes i kuvert eller vanliga spargrisar där man kan få tag i pengarna. Jag lägger ner sedlar i min kruka när jag har pengar över och när jag precis fått lön och kan inte få tag i pengarna förens jag krossar flaskan och det vill jag ju inte göra eftersom att den är så fin. Det kommer att vara en ledsen dag då jag behöver göra det. 
 
Och för er som undrar, yes. Blå är min favoritfärg så blått, guld och vitt är färgerna mitt rum går i. Älskar mitt rum. hihi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE