LITE MER DETALJERAT OM GÅRDAGEN

2013-07-08 17:22:00
Igår kom Pauls sons fry, Kimberly, och plockade upp oss vis ungefär 11 på morgonen för att ta oss till stranden som ligger ungefär en halvtimme ifrån där vi bor. Hon hade med sig sina döttrar Georgia och Gracey och de var supermysiga. Vi låg på stranden i ungefär 4 timmar och bara solade och hade det så himla bra. Jag ramlade i vågorna och skrapade upp halva rumpan med fan vad värt. Brände mig på ryggen gjorde jag också men det röda har gått bort nu. Så himla skönt för det sved verkligen. 
Friterad bläckfisk i sötsursås. Vackert. 
En liten shop längst vägen vi stannade till i.
Kimberlys bil. Surfinggrejer överallt.
Efter stranden åkte vi till slutet av Long Island. The End kallas det också eftersom att det är verkligen så långt ut på östkusten man kan komma. "Next is Europe" sa Kimberly och det var verkligen sant. Öppet hav så långt man kunde se. Så himla vackert. Vi käkade världens godaste mat. Jag åt Ravioli och friterad bläckfisk i sötsursås. 
På vägen hem så satt vi och pratade om Kimberlys jobb. Hon har utan tvekan det coolaste jobbet i världen. Hon har lokaler i NYC som används av ALLA kända människor när de ska fota kampanjer, framsidor till skivor, parfymer ect. Nu i veckan så fotar/filmar de hela Vinter OS ads. i hennes lokaler. Victoria Secret afterparty var i hennes lokaler så hon har träffat och pratat med dem sååå många gånger tydligen. Ganska jäkla najs jobb. 
 

Postat av: Isabella

Du har åkt!! Utan att jag har vetat något !! :((( hoppas du har det bra iallafall :)

2013-07-08 @ 19:07:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE