JAG ÄLSKAR SÅ MYCKET

2014-11-13 11:25:28
Jag älskar obäddade sängar och nyvakna ögon. Jag älskar frukost på sängen och blommor i fina arrangemang. Ögon hos folk som fått sitt hjärta krossat men som tar sig genom dagen ändå, människor som sträcker ut sin hand till folk som behöver hjälp trots att deras händer inte räcker till åt dem själva. Jag älskar att lyssna på folk som egentligen inte har någonting att säga utan bara spiller ut sina innersta tankar för att lätta på sin tunga ryggsäck. Handlingar baserade på ren kärlek och inte i hopp om att få någonting tillbaka. Osjälviska handlingar. 
Ansiktet hos folk som berättar om någonting de verkligen brinner för. Jag älskar hur kroppspråk hos folk säger mer än vad som kommer ut ur deras munnar. Att ord inte betyder någonting alls när man väl står med någon man tycker om som håller om än. Jag älskar hur kärlek kan ha en sådan otroligt stor påverkan. Jag hatar det samtidigt. 
Jag älskar att ha någon som tycker om mig när jag inte tycker om mig själv men jag hatar att ha någon som vet vad som stör mig när jag inte ens vill berätta. Men det är skönt att ha sådana människor i sitt liv. Alla måste ha någon sådan. 

Jag älskar Lotta, Minda, Katta, Axel, Mamma, Pappa, Micke, Louise, Moster, Jennifer, Victor, Richard, Patrik, Farmor, Farfar, Ingrid, morfar, mormor, grannarna, Zill, Victor. Jag älskar alla som har en inverkan på mig som person. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE