DEJTNIGHT

2015-05-18 09:57:51
Godmorgon alla:) 
Igår var jag och Victor ute och hade en supermysig kväll. Kvällen börjades på Danderyds sjukhus där Victor kom med röda rosor till mig. Erkänn oplanerat (men fint) att ge blommor i början på en dejt, jag trodde de skulle hinna vissna innan jag kom hem men jag hade fel som tur var. Vi tog tunnelbanan till Östermalmstorg och traskade med längst Nybrogatan till mitt favoritställe; Koh Phanang! 
Att jag inte kan stava till det är en annan femma men det stället är verkligen mysigt som helst och de har godaste Pad Thaien jag vet. 
Restaurangen levererar en superhäftig Thailandskänsla med mysig musik, endast thailändsk personal och thailändska kockar. 

Efter middagen tog vi tunnelbanan till t-centralen och tog en kort promenad i regnet till Sergelstorg för bio. Vi kollade på Kingsman och jag kan verkligen rekommendera den. Vet inte riktigt vilken genre jag ska placera den i men rolig är den iallafall. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE