VÄGG

2015-02-09 10:26:41
 
Jag tar tillbaka det jag skrev i mitt senaste inlägg. Jag har ingenting att säga gällande USA, känner inget behov av att prata om min resa. Kan kort och gott säga att 2 veckor hade räckt gott och väl. 

Jag har fått igång min kamera igen! Måste föna lite på den så att den kommer igång men så är det. 
Ovan har ni en gammal och en ny bild på min vägg. Jag sätter upp massa småsaker där hela tiden. Bilder, inbjudningar, fotografier, grattiskort och brev från gamla och nya vänner. Jag tycker att det är jätteroligt och ibland står jag och studerar min vägg. 
 
Den brasilianska fotbollströjan var en present från en brasiliansk vän. Den randiga teckningen i vänstra hörnet är en vattenmålning gjord av mitt gamla barnvaktsbarn, de två rosa i botten är två teckningar gjorda 2012 av mina värdsystrar som välkomnspresenter. Blommorna nedanför är en bukett jag fick av Victor i födelsedagspresent. Min Victor, Å VAD JAG TYCKER OM HONOM 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE