ÖGONFRANSAR

2015-05-18 19:10:03
Får två veckor sedan fixade jag mina ögonfransar för tredje gången. 
Första gången jag gjorde det var i ettan på gymnasiet och då gjordes dem hos min frisör och jag blev supernöjd men eftersom att jag inte då hade något jobb så kunde jag inte finansiera underhållet som fransar kräver. 

Men sen upp i sadeln igen när jag hittade ett billigt alternativ centralt inne i stan i en studio som heter Wakeup with makeup
Denna tjej utgav sig för att vara superduktig och sade även att hennes erfarenhet var anledningen till varför hon kunde göra fransar på 40 minuter, det lät ju superimponerande tänkte jag och tog ut de 500 kronorna som fransarna kostade. 40 minuter senare lämnade jag salongen supernöjd över mina långa fina fransar. Mindre än en vecka senare så hade alla fransar, inkl. mina egna lossnat. Trist. 

Men så fixade jag håret hos en tjej som heter Sara som jobbar hemifrån i Stocksund och hon erbjöd mig fransar för 800kr(400kr påfyllning var tredje-fjärde vecka) så jag tänkte; jag slår till såhär tätt inpå studenten och jag kunde inte ha varit nöjdare! 

Saras Facebooksida hittar ni om ni söker på Sara of Stocksund
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE