EN AV NÅGRA JULKLAPPAR TILL MIG SJÄLV

2012-12-26 12:22:00
Jag spenderade så mycket pengar på julklappar till andra människor så jag kände att jag behövde unna mig själv någonting. Denna assnygga stickade tröja kommer ifrån Cubus som nyligen öppnade i Täby Centrum. Har faktiskt aldrig varit i en Cubus affär förut men är helt kär i hela butiken. Köpte massa julklappar där. Tröjor, klänningar, osv. De var allt jättefint och jag tror att min fina lilla kusin uppskattar sin nya klänning. Jag är iallafall kär i den. Den är lila med silverstjärnor på och jag älskar den. Hade köpt den till mig själv om den inte hade varit på barnavdelningen. Hehe
 
Vad annars? 
Livet är rätt bra. Jag håller på att vänja mig vid min älskade kamera och även min nya iPhone. Woho. Livet är bra.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE