VÄRLDENS BÄSTA TITTI

2012-11-26 10:45:00
Nu är det morgon. En måndags morgon i November. Men det är inte vilken som helst ska ni veta. 
Idag fyller min Titti år. Yay! Hela 16 år. Nu är det bara två år kvar till 18 för hennes del. Woooho. 
Har en liten överraskning till henne sen så fort matten är slut. (Jag har gjort detta tidsinställt så att hon inte ska kunna se det innan jag gett henne överraskningen). Jag har beställt en tårta till henne. Den är jättefin. Hoppas hon tänker våra dum mot sin mage idag och äta den fastän hon är laktosintolerant. 
Grattis finaste du. Massor av kärlek till dig. 

Postat av: Anonym

kärlek till dig min fina mariaaaaa <3

2012-11-27 @ 14:10:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE