Jag är tillbaka igen!

2012-10-01 08:42:00
Åh vad roligt att vara tillbaka med en ny blogg! 

Jag har bloggat en hel del förut och här om dagen sa jag till min pappa att jag hade funderingar på att börja igen men att jag inte hade något att blogga om. Vis som han är så sa han "Men det ger dig en anledning till att göra saker" så med det sagt. Här kommer jag blogga lite om min vardag och vad jag hittar på om jag gör någonting speciellt men ingenting om mode för det kan jag ingenting om. Eller lite kanske jag kan men jag kan ju inte lära er något som inte redan står i tidningar osv så gå och köp en tidning om ni vill läsa mode. 


Ja, detta ovan är ju jag och jag ogillar att vara seriös på bilder. Haha välkommen till min värld.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE