EN VÄN SOM HENNE BORDE ALLA HA

2013-04-11 09:08:42
Igår åt jag middag med min bästavän inne i stan. Vi satt på Tacobar i två timmar tror jag och bara pratade om livet och ytliga ting. Det var trevligt men vi kände att vi behövde lite mer yta för att prata mer, och kunna vara lite mer personliga. Det resulterade i att vi hamnade på Cafe 60, och där satt vi väll i yttligare två timmar. 
Jag har uruselt tidsminne, men nått sånt iallafall. 
Vi satt och pratade och erkände saker för oss själva som vi inte riktigt har sagt högt förut. En sån vän som Isabella, en sån borde alla ha för hon är så jävla bra. 
 
Nu sitter jag på toaletten och håller på att skriver lite. Tänkte skynda mig och bli klar för jag ska hoppa i badet och fixa mig inför skolan som börjar 1130 idag. Yay, sjukt skönt med sovmorgon eftersom att det blev så sent igår. Jättebra det där. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE