LATTEBLOGG

2013-04-13 16:23:00
 
Jag har blivit en riktig latte-bloggare. Jag dömmer såklart inte någon annan, men jag vill inte vara en sån och jag vägrar att själv vara den tjejen som bloggar om sitt liv och vad hon gör som om någon skulle bry sig.
Den enda anledningen till att jag har blogg egentligen är för att kunna läsa i framtiden hur jag mådde och vad jag hade för värderingar och tankar om livet. 
 
Så med det sagt så kommer jag nog inte blogga lika mycket som jag gjorde förut. Jag kommer såklart att blogga när jag har någonting väsentligt att säga eller när jag bara behöver lätta på hjärtat. Eller dela med mig av någon fin bild jag har tagit. Så detta är inte alls slutet, bara början på en annan idé. 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE