LOST

2013-08-28 08:11:12
Igår gick jag och la mig klockan 21 klädd i springshorts och sportbh i hopp om att jag skulle orka upp klockan 6 på en löprunda och inte ha några bortförklaringar. Jag vaknade, sträckte på mig och insåg nog att jag hade lite ont i fingret så jag sket i det, hehe tänker springa ikväll istället. Iallafall så somnade jag om vid 6, vaknade 7 stressade lite för att hinna till bussen som gick 45.... 8.45. Jag kan inte klockan på morgonen. 
 
Jag är redo för höst nu. Jag känner att det får gärna vara sommar men om så gärna dygnet runt. Just nu förfryser man på morgonen/natten och dör lökdöden under dagen. Får inte ihop det. Vad ska man ha på sig utan att dö? 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE