OM JAG INTE HAR VÄRLDENS VACKRASTE MAMMA SÅ VET JAG INTE VAD

2013-08-01 18:56:00
Nu ska jag och min så gimla vackra mamma gå ut och ta ett varv runt rönningesjön. Det ska bli så himla skönt att röra lite på mig eftersom att det var ett tag sen sist. Jag fotade mig och mamma ovan och passade på att ta två bilder på min nya sportsbh och mina nya shorts som jag köpte på Forever21 i USA. Shortsen är verkligen de skönaste shortsen jag någonsin haft i min ägo och jag älskar dem! 
Sen tänkte jag också att ni skulle få en bättre bild på mitt hår. Så there you go!! Ser ut som en russian prostitute men vad gör det :-)
 
Tidigare idag så ringde Madeleine mig och sa åt mig att gå ut på balkongen. Jag traskade ut och såg henne stå nedanför med sin cykel. JA hon hade alltså cyklat till mig ifrån SVINNINGE. ca 1.3 mil härifrån. Mycket duktigt måste jag säga. Men fan vad jobbigt det måste ha varit. 
 
Nu försöker mamma få upp mig ur sängen så vi kan traska. Vi hörs sen alla mina pärlor. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE