URBANEARS

2013-08-23 08:26:56
Jag är äntligen tillbaka med min älskade Erik och det känns så himla bra. Jag hade honom i onsdags och igår. 
Eriks granne har jobbat lite med Urbanears så jag fick dessa igår. Fattar ni vad najs. Han frågade om jag ville ha ett par och varför skulle jag tacka nej? Så nu står jag här med mina nya hörlurar som jag har förälskat mig i. 
 
Vad annars? 
Skolan har börjat igen. Det är skönt att få lite rutiner igen fastän jag hellre stannar hemma och sover hela dagarna. Jag kommer inte så bra överens med min nya mentor, fan vad bra. Nej, men det var nog allt. JUSTE, jag har fan en utbytesstudent i klassen från Mexico!! Hon heter Ana och är jättetrevlig. Jag ser så himla mycket fram emot att ha henne här. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE