FUCK YOU

2013-12-17 14:08:00
Det är en jävla principsak att man öppnar dörren till klassrummet när någon knackar. Det är en självklarhet. Jag är så jävla arg eftersom att jag hörde någon kille säga "Nej, öppna inte" när Philip reste sig upp för att öppna. PÅ RIKTGT. Vad fan är problemet? Jag känner lite så att varför kan man inte öppna dörren? Jobbigt att resa sig? Och hur kan man förvänta sig gentjänster och hur kan man förvänta sig att bli behandlad snällt om man själv beter sig som en fitta? Om du inte öppnar dörren, så kanske du inte får låna min dataladdare? Jag körde hem en av killarna när han spydde som en gris för att han skulle slippa åka buss hem. Jag stannade mitt på motorvägen så att han inte skulle spy på sig själv, och vad får jag tillbaka? Inte en öppnad dörr iallafall. En annan kille körde jag hem efter skolan, jag har även skjutsat och hämtat honom i mörby för att han skulle hinna äta sushi på lunchen. Och vad får jag tillbaka? Inte en öppnad dörr iallafall. Jag körde en annan kille till mörby så han inte behövde byta buss. Och vad fick jag tillbaka? Inte en öppnad jävla dörr iallafall. Det är en principsak att man öppnar dörren när någon knackar. Det är en jävla självklarhet. 
 
OCH JA, jag kanske behöver gå till en jävla kurator och prata.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE