INTE SÅ PRODUKTIV IDAG

2013-12-07 14:48:29
Min dag började klockan tolv med ett välbehövt 45 minuters samtal med Lotta. Vi pratade om pojkar och dejtande och jag blev inte en uns visare men ändå kändes det mycket bättre. Vid halv 2 gick jag upp ur sängen för att göda mig själv med lite lussebullar och knäck, vi julbakade häromdagen. Jag, Titti, och Micke. Det var mysigt och lussebullarna blev jättegoda. Efter att jag hade ätit dem var det dags för ett bad med badbomber jag fick på min födelsedag, vattnet blev rosa och glittrigt. How fancy. 

Nu, ungefär en och en halvtimme senare så är jag äntligen tillbaka i sängen och det känns bra. Jag har ingen energi till någonting överhuvudtaget idag men klockan 18 ska mamma hä gäster pga. födelsedag. Kul. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE