LOVISA, EN RIKTIG LITEN PÄRLA

2013-02-25 01:45:23
 
Kvällen har spenderats med denna pärla. Oj vad vi har pratat alltså. Det var länge sedan jag lättade på hjärtat såhär mycket. My käkade lite och sen drack vi kaffe. Vi spenderade flertalet timmar inne i hötorgshallen och jag har haft en mycket trevlig kväll. När hallen stängde vid typ 11 så gick vi ett varv runt staden. Vi gick drottning gatan, norrmalmstorg och sedan tillbaka till Sergel biografen för att möta vårat fina sällskap hem. Lovisa Jägrell och Lottis hade kollat på bio så vi väntade på dem så vi kunde få lite sällis. 
 
Nu är jag så trött att jag håller på att gå sönder. Min lilla böna ligger och snarkar fruktansvärt högljutt brevid mig så snart puttar jag ned henne från sängen och tvingar henne ut ur mitt rum. Denna hund snarkar nästan lika högt som min pappa.....
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE