E12C, MIN NYA KLASS.

2013-01-08 21:23:00
Nu har jag sovit och tagit ett lååång varmt bad så nu kan jag berätta om min nya klass!
HAHA, skönt jag skelar på denna bild.
Klassen jag har bytt till heter E12C och är en Ekonomi linje med inriktining Global. Jag går såklart kvar på Dagy så det är skönt att jag kommer att kunna hålla kontakten med tjejerna i min gamla klass. Min nya klass verkar dock riktigt bra och jag tror att jag kommer att trivas fint! Tjejerna i klassen var väldigt välkomnande så det kändes bra, och killarna som jag pratade med likaså även fast jag inte pratade med dem så mycket idag. Det kommer ju! Ska gå med dessa människor i 2,5 år till så vi har gott om tid att lära känna varandra! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE