HÄMTA MITT HJÄRTA, OCH SEN FÅ HJÄRTSTOPP BAKOM RATTEN.

2013-01-10 15:16:07
Jag sitter i skolan just nu och väntar på att klockan ska bli 15:30 så att jag kan åka och hämta Erik ifrån dagis. Så just nu sitter jag är i min ensamhet i ungefär 20 minuter till. Men jag klagar inte för då har jag ju tid att hälsa på er mina fina läsare. Haha vad gay jag ä men jag blir bara på riktigt så glad av era kommentarer. Ni är några riktiga babes alltså! 
 
Idag ska jag som sagt hämta Erik och ha honom fram tills klockan 18:00. När Pia eller Matias kommer hem så ska pappa hämta mig så att vi kan åka och övningsköra! Förstår egentligen inte hur han vågar åka med mig eftersom att jag själv är livrädd när jag sitt bakom ratten. Men äsch, det kommer nog gå bra ska ni se. Jag ska ju köra min Day 1 - A picture of you and ten facts about you, idag så jag måste ju överleva! hehehee


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE