HUR KOMMER DET SIG ATT DET ALLTID SLUTAR LIKADANT?

2013-01-22 19:14:00
Nu kom jag hem ifrån Erik för inte så länge sedan så nu ska jag sätta igång och börja råplugga inför Historia porvet som vi har imorgon. Ser inte jättefram emot de kommande timmarna but it has to be done liksom. Vad annars? JO, hur kommer det sig att jag alltid sitter och håller på med min kamera? Ja visst är det askul att ha massa fina och mysiga bilder men det är ju HELA tiden. Har inget liv utan min kamera. hehe
 
Juste!! glömde nästan; "Hej bloggen, nu sitter jag här med mitt älskade söder te. Världens godaste te" Classic. nomnomnom
 
En liten edit; den vit-rosa filten som jag ligger på virkade min 94åriga värdgammelmormor till mig när jag var i usa bara så att jag skulle ha ett minne av henne. Hur mysigt är inte det? 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE