MIN DAG I ORD MEN FRAMFÖRALLT BILDER

2013-01-24 19:20:00
Har ovan har ni lite bilder ifrån min dag. Min älskade pappa körde mig till skolan imorse och han passade på att åka förbi någon skruvaffär och köpter lite skruvar. Första lektionen bestod av en föreläsning av Tobias Rawet, en förintelseläger överlevare. Jag hade hört honom prata förut i bergtorp med det är nyttigt lite då och då att faktiskt tänka till lite på historia. Usch vad den mannen har gått igenom skulle jag inte ens önska min värsta fiende. Hemskt! När förläsningen var slut så hade vi engelska och efter det spelade vi curling på idrotten! Det var faktiskt ganska kul men svårt! Jag måste erkänna att jag har helt värdelös balans såååå.... hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE