MIN FAVORIT GÖTEBORGARE(INTE RIKTIGT MEN NÄSTAN GÖTEBORGARE) HJÄLPER MIG

2013-01-16 00:01:12
Världens bästa Caroline fixade Lightroom till mig idag så nu sitter jag och spamar henne med massor av frågor om både foto och redigering. Hon är den bästa jag vet på allt som har med foto att göra så det är verkligen en lyx att kunna be denna pingla om hjälp! Vi sitter och går igenom slutare, bländare, skärpedjup, ISO och allt sånt där som jag kan namnen på men inte riktigt vet vad det är. Vi pratar om resultat och konsekvenser av att ha för höga siffror, eller för låga. Eller hon förklarar och jag gör mitt bästa för att förstå och memorera detta. Synd är bara att hon bor på västkusten flera timmar härifrån. Det gör mig lite ledsen faktiskt. Dumma göteborg.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE