ROSA RISBUSKE TILL HÅR

2013-01-07 12:58:41
Jag och min rosa riskbuske ville bara säga hej och godmorgon! Jag har varit vaken ett bra tag nu, snart i 4 timmar så det räknas kanske inte längre som morgon. Godmorgon iallafall. Idag kommer att bli en jättebra dag. Jag ska hämta min ängel ifrån dagis idag(äntligen!). Han har varit på Gran Canaria med familjen över lovet så jag har inte fått träffat honom sedan den 20onde December. Idag ska vi iallafall leka massor och han ska få berätta om sin förkärlek till solen. Jäkla unge alltså, tror inte han förstår min avundsjuka. Hehe, jag ska iallafall vara där klockan 16:00 och fram tills 18 så vi hörs ju både innan och efter hoppas jag! Ikväll ska jag även ha sushidate med Felicia. Sen kanske en sleepover eller så, galet oklart. Vi börjar ju skolan imorgon. yuck.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE