T.G.I. FRIDAY

2013-01-03 13:19:25
Godmorgon alla mina fina. Idag är en bra dag! 
 
Jag vaknade helt utvilad för ett tag sedan och snart ska jag hoppa i badet och tvätta håret. Senare idag ska jag in till stan och träffa Felicia som håller på att göra sitt SLEP-test just nu. Åh, kommer ihåg hur nervös jag var inför mitt test. Löjligt enkelt var det dock. 
 
Igår kväll käkade jag på Fridays med några fina brudar, det var mycket mysigt. Filippa fyllde 18(!!) så hon drog ut efter middagen medans vi andra drog hem, eller på hemmafest. Jag åkte hem till min älskade Bella för jag hade inte sett henne på alldeles för lång tid. Min älskade bästis. Iallafall så hade vi jättetrevligt igår, vi åt god mat med gott sällskap. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE