CHEDDARS, ROCK ISLAND, AIRPORT

2013-07-13 15:39:39
Påväg in i flyget! 
Jag hade så himla mycket plats. Katta satte sig någonannan stans. Jag klagar inte....
Precis innan landing. 
Chanse, min värdbror. 
Min värdmamma, haha åh jag älskar henne. 
Cheddars! Jag hade friterade räkor och det var najs!! Träffade också Viktoria där som var en cheerleader med mig förra året! 
 
 
Igår vid tjugo över 6 så landade vi på flygplatsen i Nashville och jag var så himla exalterad över att se alla mina vänner och familj igen. Och helt ärligt så var det precis som att jag aldrig åkt. Alla är likadana och det känns så himla bra. När vi hade mött Chasity, Mama, Rymie, Shauna, Layne och Chanse på flygplatsen så kändes allt så himla bra. Vi åkte hem direkt och jag och Katta la in våra väskor, kollade runt lite och bytte om lite fort innan vi åkte till Cheddars, som är en populär resturang här, för att äta middag med hela bunten människor. 
 
När vi hade käkat och så så åkte vi hem. Jag, Katta och Rymie åkte Rymies bil och det var så najs!! Äntligen har hon sin egen bil och körkort. Hon var bara 14-15 när jag var här så hon hade bara sitt permit då. 
Iallafall så åkte vi förbi skolan. Vi stannade och hoppade över stängselt till footballs planen och baseball planen. 
Det var så himla mysigt och jag älskar att vara hemma även om det bara gäller två veckor. 
 
Idag ska vi till ett ställe som heter Rock Island. Det är en national park ungefär en timme härifrån. Vi ska hoppa i klippor och bada i vattenfall. Det kommer att bli så kul. Jag älskar mina vänner. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE