EN SNABB VISIT I MANHATTAN

2013-07-11 23:09:53
Orriga spegelbilder. Men eftersom att vi inte fick fota inne i studion så tänkte jag att jag kunda fota inne på toaletten där vi hittade en helkroppsspegel. Mina jeans är nya förresten! Hittade dem på Levis för 30 dollar.
Där har nu dem bakifrån.
En cool bänk vi hittade i NY. Det är två snowboards de gjorde om. Coolt! 
 
Idag var vi ju på Kimberlys studio på Manhattan. Vi fick inte fota något där inne eftersom att de höll på att filma och fota Vinter OS kampanjerna där inne. En lokal var även uthyrd till ELLE magazine och de höll på att fota för Septembers nummer av tidningen. Det var väldigt coolt att se allt det där faktiskt. Ingenting man får lov att göra när som helst. Vi fick även hänga lite i den lokalen där VS fashionshow efterfest hölls förra året. Ganska coolt. 
Faktiskt så var alla modellerna där igår för lite fittings och sånt, vilket är synd att vi missade men det var jäkligt coolt idag med. Alla var så himla välkomnande och så himla trevliga. 
 
När vi var klara där så gick vi till Chelsea Market, som ligger mittemot hennes lokaler, och åt Pad Thai. Det var skitgott! När vi skildes åt med Kimerbly så gick vi till närmaste Pharmasy för att köpa tamponger till mig som har fått nitlotten. Men de e naaajs. Just nu sitter vi på bussen påväg hem idag. Lyckan som uppstod när jag såg att det fanns WIFI på bussen. En vacker överraskning. Om typ 20 minuter så är vi framme i BridgeHampton och där ska Maggan hämta oss. Vi ska bara stanna hemma och softa ikväll. Jag ska kolla på något(läs: många) avsnitt av Scandal. Det är verkligen en serie jag rekomenderar till er serieälskare. Den är så jävla bra alltså. 
 
Nu ska jag avsluta detta inlägg innan jag börjar babbla på om massa orelevant bullshit. 
Puss mina älskare.
 
Juste; jag måste köpa USB minnen och tömma hela min dator. Min startskiva är helt full!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE