VAD GÖR JAG I SKOLAN?

2013-03-20 08:44:23
Vad gör jag i skolan nu? Jag måste ju vara så jäkla trött i huvudet om jag inte ens kan läsa klockan korrekt. 
Jag trodde att 07:44 betydde kvart i 9. Hur tänkte jag då, om inte alls? 
 
Nu sitter jag iallafall i skolan och väntar på alla andra. Vi börjar ju inte förens om 50 minuter så jag får sitta här ett tag och inte göra någonting. Kanske skriva några tidsinställda inlägg som kommer ut de kommande veckan. Vi får se. Jag menar, vad är inte bättre än att plugga? Spela lite Candy Crush, eller smygfota Mindas bror som står i Caffis (hjälp).
 
Haha nej, men på en mer seriös not. Jag vet inte vad jag ska göra. Det blir nog lite blogginlägg. Kul för er och mig i framtiden. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE